Dyskusja wikipedysty:Yurek88

Z Wikipedii, wolnej encyklopedii
Skocz do: nawigacja, szukaj
Archiwa dyskusji: 12345678910

Szymon Lewicki[edytuj kod]

nie grał 15 meczów w Extraklasie i daleko do tego. Coś innego daje ency?--Ciacho5 (dyskusja) 13:05, 16 lip 2017 (CEST)

Propozycje na stronie dyskusji projektu Formuła 1[edytuj kod]

Hej, widziałem, że jesteś stosunkowo aktywny w dyskusji w projekcie Formuła 1. Mógłbyś zajrzeć i ocenić moje propozycje? Pozdrawiam, Haifisch7734(Dyskusja) 22:19, 20 lip 2017 (CEST)

Szablon do listy kierowców[edytuj kod]

Hej, rozbudowałem szablon dla listy kierowców, wrzuciłem na dyskusję projektu info, mógłbyś spojrzeć? Haifisch7734(Dyskusja) 22:30, 24 lip 2017 (CEST)

Estońska F3[edytuj kod]

Masz rację, jednak Estońska F3 odbywała się w Związku Radzieckim. ESRR była tworem wewnętrznym ZSRR. Eurohunter (dyskusja) 17:26, 3 sie 2017 (CEST)

ESRR nie była państwem, tak jak na to wskazywał infobox. Eurohunter (dyskusja) 21:25, 5 sie 2017 (CEST)
Na niektórych stronach znajdziesz także flagę Grenlandii lub różnych egzotycznych brytyjskich wysp, co również uważam za błąd. Eurohunter (dyskusja) 08:48, 6 sie 2017 (CEST)
W tych artykułach, które wskazałeś też są podane błędne państwa i można bez obaw poprawić. Eurohunter (dyskusja) 08:52, 6 sie 2017 (CEST)

Podziękowanie - Škoda 110 Super Sport[edytuj kod]

W imieniu zespołu wikipedystów opiekujących się rubryką, Gżdacz (dyskusja) 11:01, 22 sie 2017 (CEST)

Podziękowanie - CTA-Arsenal[edytuj kod]

W imieniu zespołu wikipedystów opiekujących się rubryką, Gżdacz (dyskusja) 05:58, 23 sie 2017 (CEST)

WP:Zadania dla botów[edytuj kod]

Cześć. Zgłosiłem zadanie dla bota w celu poprawienia definicji części artykułów GP F1. Zauważyłem, że definicja w rozbudowanym przez Ciebie Grand Prix Węgier 2008 nieco różni się względem mojego Grand Prix Australii 2014. Należałoby wybrać najlepszą opcję. W Twojej definicji przesunąłbym drugie zdanie do osobnego akapitu (jedno zdanie wstępu i trzy akapity). Oryginalna nazwa po przecinku to też chyba lepsze rozwiązanie. Eurohunter (dyskusja) 00:22, 13 wrz 2017 (CEST)

Ferrari 125 F1[edytuj kod]

Cześć. Właśnie utworzyłem artykuł o Ferrari 125 F1. Na Commons są grafiki z oznaczeniami "166" i "S (wygląda na 166" przy 125 F1. "Ferrari 125 S" to inny samochód. Czy 166 to Ferrari 166 F2 (tutaj jako "Ferrari 166")? W przypadku np. Ferrari 553 F1 najpierw powstała wersja F2, a następnie F1, więc nie wiem czy S i 166 to wersje Ferrari 125, czy jednak inne samochody. Eurohunter (dyskusja) 16:25, 18 wrz 2017 (CEST)

Teraz znalazłem, że w artykułach jest też podlinkowana wersja Ferrari 125/275. Eurohunter (dyskusja) 17:18, 18 wrz 2017 (CEST)
A ten 125 S (nie jest to Ferrari 125 S) i Ferrari 125/275? Eurohunter (dyskusja) 21:47, 18 wrz 2017 (CEST)

Tec-Mec F415[edytuj kod]

Znalazłem zdjęcie dla Tec-Mec F415, jednak jest ono podpisane jako "Maserati TecMec 415". Prawdopodobnie "Maserati" dodano jako silnik. Eurohunter (dyskusja) 21:03, 24 wrz 2017 (CEST)

Dodałem. Eurohunter (dyskusja) 22:29, 25 wrz 2017 (CEST)

Michael Schumacher[edytuj kod]

Cześć. Proponuję do tego reokordu dodać rok, zamiast go usuwać. Eurohunter (dyskusja) 14:24, 15 paź 2017 (CEST)

Tabela powinna uwzględniać wszystkie rekordy, bez względu na to czy są aktualne czy nie (ponadczasowość). Eurohunter (dyskusja) 14:32, 15 paź 2017 (CEST)
Spróbuję nadać sekcji ponadczasowy wymiar. Rekord PP wg mnie jest szczególnie istotny, a ze względu na to, że wstęp jest skrótem dalszej treści, ta informacja powinna znaleść się zarówno we wstępie jak i treści. Eurohunter (dyskusja) 10:46, 16 paź 2017 (CEST)

Dyskusja wikiprojektu F1[edytuj kod]

Hej, zajrzałbyś do dyskusji wikiprojektu F1? Zadałem tam pytanie i chciałbym poznać twoje zdanie, bo w sumie poza mną i Eurohunterem, to tylko ty się udzielasz w dyskusji w tym wikiprojekcie, a Eurohunter już się wypowiedział.

Pozdrawiam, Haifisch7734(Dyskusja) 21:07, 25 paź 2017 (CEST)

Odp:Gratulacje!!![edytuj kod]

Odp:Gratulacje!!!

Bardzo dziękuję. :) Szoltys [Re: ] 18:54, 31 paź 2017 (CET)

Problem z krajami pochodzenia silników w F1[edytuj kod]

Hej, mam mały problem z użyciem odpowiedniej flagi na listach startowych. Doszedłem do przełomu XX i XXI wieku, gdzie było sporo silników typu Asiatech, Supertec, Playlife czy Acer. W 2001 roku zastosowałem np. flagę Japonii dla Asiatech, czy Tajwanu dla Acer (jako, że były to odpowiednio japońska i tajwańska firma, poza tym tam było tam zanim zastosowałem tam mój szablon), w 2000 flagi włoskie dla Supertec i Playlife. Tymczasem wczoraj znalazłem stronę Lista dostawców silników Formuły 1, gdzie są podani wszyscy dostawcy silników, są też flagi. I te flagi są inne, niż te, co zastosowałem ja. Wszystkie wyżej wymienione mają na tej stronie flagi francuskie, a np. taki European, dostarczający silniki dla Minardi, pomimo, że jest brytyjską firmą, ma flagę włoską. Na tej liście źródłem wszystkich danych jest portal f1wm, a wiem jakie masz nastawienie wobec tego portalu jako źródła.

Domyślam się skąd wzięły się takie, a nie inne flagi. Asiatech to firma japońska, ale rozprowadzała silniki zaprojektowane przez Peugeota.
Supertec i Playlife to silniki zaprojektowane przez Renault, zbudowane przez Mecachrome, ale same Supertec i Playlife francuskie nie są. Playlife to włoska firma, ale z Supertec mam problem, żadna inna wiki nie stosuje flag, na en.wiki znalazłem informację, że Supertec pochodzi od Super Performance Competition Engineering, które było holenderskie, ale należało do Briatore, który był Włochem. Z kolei ru.wiki wprost pisze (jako jedyna chyba), że Supertec była włoską firmą.
Nie do końca wiem czemu francuska flaga jest przy Acer. Acer to firma z Tajwanu, a pod tą marką były użyte de facto silniki Ferrari. Jedyne wytłumaczenie to to, że Prost GP, który używał tych silników, był francuski.

I teraz moje pytanie, jakie flagi powinienem wg ciebie stosować?

Można powiedzieć, że podobną sytuację mamy od 2016 roku. RBR używa silników Renault, ale pod marką TAG-Heuer, która jest firmą szwajcarską. I w tym przypadku stosujemy flagę Szwajcarii, a nie Francji. Więc żeby wszystko było spójne, na logikę powinniśmy stosować analogicznie flagi dla pozostałych dostawców, czyli flagę państwa skąd pochodzi dostawca, a nie skąd pochodzi prawdziwy silnik.

Co o tym sądzisz?

Pozdrawiam
Haifisch7734(Dyskusja) 13:46, 1 lis 2017 (CET)

Dzięki za odpowiedź i linka do statsf1.com. Co ciekawe, mniej więcej w tym samym momencie jak mi odpisywałeś, to znalazłem tę stronę i właśnie przeglądałem co tam jest napisane. Co do Ford Cosworth, to widzę, że np en.wiki też nie do końca wie co z tym zrobić. Bo tu jest taka sytuacja, jak z TAG-Heuer, z tego rozumiem. W większości przypadków są to silniki Cosworth, sygnowane przez Forda. Spójrz np. tu: LINK. Są to statystyki Coswortha i spora z nich jest opisana jako Ford Cosworth DFV. Pozdrawiam, Haifisch7734(Dyskusja) 16:28, 1 lis 2017 (CET)


Ogólnie z tego co widzę, to statsf1 jako Ford traktuje tylko silniki dostarczane w latach 1963-1964, jako Cosworth w latach 2005-2013, a wszystkie między 1964 a 2005 traktuje jako Ford Cosworth, jako, że Cosworth do 2004 należał do Forda, z tego co zrozumiałem jak czytałem na en.wiki:
"A real success was achieved with the next gear-driven double overhead camshaft (DOHC) four-valve FVA in 1966, when Cosworth, with a help from Chapman, convinced Ford to purchase the rights to the design, and sign a development contract – including an eight-cylinder version. This resulted in the DFV, which dominated Formula One for many years. From this time on, Cosworth was supported by Ford for many years, and many of the Cosworth designs were owned by Ford and named as Ford engines under similar contracts." - powstanie Ford Cosworth,
"In September, 2004 Ford announced that it was selling Cosworth and Pi Research, along with Cosworth Racing Ltd, and its Jaguar Formula One team. On 15 November 2004, the sale of Cosworth was completed, to Champ Car World Series owners Gerald Forsythe and Kevin Kalkhoven, the current Cosworth Group." - sprzedaż Coswortha przez Forda.
Czyli wygląda, że Cosworth należał do Forda, dlatego różne strony wykorzystywały nazwę Ford Cosworth. Co nie tłumaczy dlaczego np. w 2003 roku mieliśmy oficjalnie Jordan-Ford i Jaguar-Cosworth oraz Minardi-Cosworth... A statsf1 używa dla całej trójki Ford Cosworth... Haifisch7734(Dyskusja) 17:09, 1 lis 2017 (CET)
Ok, w takim razie będę każdy Ford Cosworth na liście startowej zapisywał jako Ford. Dzięki za pomoc :) Haifisch7734(Dyskusja) 18:00, 1 lis 2017 (CET)

Podziękowanie - Luciano Matsoso[edytuj kod]

W imieniu zespołu wikipedystów opiekujących się rubryką, Gżdacz (dyskusja) 07:17, 4 gru 2017 (CET)

Wznowienie dyskusji w sprawie kalendarza F1[edytuj kod]

Hej, zajrzysz na stronę Dyskusji Wikiprojektu F1? Dodałem nową propozycję dla kalendarza. Haifisch7734(Dyskusja) 10:56, 5 gru 2017 (CET)


ODP | Azja
wczasy nad morzem Łeba noclegi nad morzem | Sylwester 2013 Sylwester w górach Zabawa sylwestrowa | pokoje noclegi Karwia pokoje gościnne urlop nad morzem